Pytania i odpowiedzi

1. Czy sprzedawane zegarki są oryginalne?

Tak! Każdy z naszych zegarków jest oryginalnym modelem pochodzącym od naszych dostawców. Dodatkowo zegarki są opakowane w oryginalne opakowania.

2. Jaki jest okres gwarancji na zegarek?

Na każdy z naszych towarów dajemy 24 miesięczną gwarancje lub 36 miesięcy w przypadku zegarków marki CASIO, która obejmuje mechanizm zegarka i wady ukryte materiału, z którego zegarek jest wykonany. Pełną specyfikację reklamacji otrzymują Państwo razem z dokumentem sprzedaży.

3. Chciałbym zwrócić towar czy jest to możliwe?

Tak. Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych od doręczenia, odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. Zegarek powinien być zwrócony w tym samym stanie w jakim klient go otrzymał, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania.

4. Czy sprzedajecie zegarki z baterią?

Oczywiście, że tak! Chcemy, by na Twojej ręce funkcjonował zegarek z duchem czasu.

5. Czy jest możliwość zakupu części zamiennych do zegarków?

Nie prowadzimy sprzedaży części zamiennych , w tej sprawie należy kontaktować się bezpośrednio z serwisem danej marki.

6. Co zawiera przesyłka?


Każda z wysyłanych przez nas paczek zawiera zegarek zapakowany w oryginalne opakowanie producenta oraz instrukcje obsługi. Dołączona jest również karta gwarancyjna oraz dokument sprzedaży. 

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?


Staramy się wysłać nasze produkty w ciągu 24h od chwili potwierdzenia lub opłacenia zamówienia przez klienta. Niestety, czasem czas realizacji zamówienia może się różnić, w zależności od dostępności produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium